By type

VČELY_01

Trailers for beekeepers

Given the variety of the offered products and custom-made designs, there are no technical descriptions and prices lists available for this category. If you are interested, phone us or send us a request with your specifications and we will prepare a complete quotation for you that will be precisely tailored to your requirements.

Trailer detail
DSCN6064.JPG

Spectrum B08.25 ZN

Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 2570 x 1300 mm Zesílená náprava 1300 kg Zesílený přívěs. kloub 1500 kg Provozní hmotnost 212 Kg Užitečná hmotnost 538 kg (1088 kg) Přední a zadní čelo otevírací - rám montovaný z pozinkovaných dílů - podlaha vodoodělná,protiskluzová překližka, tl.15mm - plechové lakované bočnice - výška:350mm - barva: červená - 4x kotvící oka v rámu (pogumovaná) - 2x plastový zakládací klín - 2x opěrná noha vzadu včetně držáku - kola 165 R13 C - zásuvka 13-pin - konstrukční rychlost 140 km/hod

Trailer detail
DSCN6866.JPG

TITBIT 08C 13R - VALNÍK, POČ, ZN, SLOUPKY, PLACHTA 135, OP. KOLEČKO

Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 2600 x 1420 mm Zesílená náprava 1300 kg Zesílený přívěs. kloub 1500 kg Provozní hmotnost 310 Kg Užitečná hmotnost 440 kg(990kg) Plachta s jeklovou konstrukcí výška: 1350mm (barva plachty RAL 3002 - červená !!!) - otočné plastové můstky + celní lanko Rám svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha z voděodolné překližky tl.: 15 mm AL bočnice otevíratelné výška: 350 mm Odnímatelné sloupky + bočnice Otevírací přední + zadní čelo Pogumovaná kotvící oka 4x Opěrné kolečko vč.držáku Zakládací klín vč.držáku Kola 165/R13C pod ložnou plochou Konstrukční rychlost 140Km/h

Trailer detail
VVM-2024-000265_1.jpg

SPECTRUM B 08.25 - ZN, OP. KOLEČKO, PLACHTA 135

Přívěs SPECTRUM B 08.25 v provedení valník s otevíracím předním a zadním čelem. Přívěs je doplněn o příplatkovou výbavu: - placta s kontrukcí výšky 135 cm - opěrné kolečko - zakládací klíny Přívěs je barevně proveden jako hasičské přípojné vozidlo. OBJEDNÁVKA: VVM-2025-000111

Trailer detail
VT_01.png

TRANSPORTERS OF THE VT LINE

Single- or double-axle trailers with a tilting tail and side ramp. The floor and the ramp are covered with aluminium sheets with anti-slip surface finish. The robust metallic frame is supplemented with a superstructure of aluminium profiles and a structure with a tarpaulin, or a combination of a laminate spoiler with a tarpaulin. The rear ramp can be produced in a combined tilting version when it can either serve as the access ramp or the ramp can be opened to a side, as a one-winged door. The trailers can be equipped with partitions with a tilting railing next to the rear ramp.

Trailer detail
AGRO_01.png

TRANSPORTERS OF THE AGRO LINE

Single-axle trailers designed mainly for transporting pigs and sheep. The trailer is made of water-resistant plywood, at the top it is covered with a removable iron mesh and a tarpaulin, and at the back there is a tilting ramp, a two-winged door made of wire, and support legs. The trailer may be optionally equipped with a tilting side railing for the rear ramp, a separating partition or a service door, etc.

Trailer detail
BAT_1.png

BAT

BAT construction machinery transporters The trailers of the BAT line are used in transporting construction machinery and municipal equipment. The trailers can be equipped with a rear access ramp or individual access strips. The strips can be moved to adjust to the required wheel track of individual machines. To secure the transported machines there are anchoring points installed in the floor as standard, the trailer is equipped with side plates of profiled metal sheets, and the floor consists of plywood. After the disassembly of the access ramp, the trailer may be used as a standard platform with a tilting rear face plate.

Trailer detail
CARGO DS_1.png

CARGO DS

Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO G_1.png

CARGO G

Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
KART3_1.png

KART 3

KART 3 is a double-axle braked box trailer equipped specially for transporting go-karts with complete internal equipment and carriers, with a tilting side and rear wall. If requested by the customer, advertising material can be applied on the box.

Trailer detail
KART2_1.png

KART 2

KART econ are single-axle braked and unbraked trailers with a laminate cover. The side plates are made of galvanized metal sheets. With an internal carrier the trailer can be used to transport go-karts. At the back there is a two-winged door.

Trailer detail
MOTOMAX_1.png

MOTOMAX

Motomax is a braked or unbraked platform trailer with wheels next to the loading surface, equipped with three troughs with a bow and ramp. Three motorbikes can be transported on the trailer at the same time. The floor is made of anti-slip water-resistant plywood. The trailer frame and troughs are hot-dip galvanized.

Trailer detail
JUMBO_1.png

JUMBO

A double-axle or triple-axle versatile trailer with excellent driving characteristics. These trailers are most frequently produced in a platform or flat platform version. The trailer is hydraulically tiltable with the use of a manual pump; optionally, tilting with the use of an electric hydraulic set can be offered. The trailer floor is made of water-resistant plywood, the frame is assembled of welded, hot-dip galvanized parts. In the standard version, the trailers are delivered with a 600 mm rear tilting access ramp; in the flat platform version with a railing - profiled barrier around the loading surface, and also with a bracing bar and blocking chocks, a support wheel, six anchoring lugs. In the platform version, the trailer is equipped with 350 mm aluminium side plates that can be simply removed and the trailer can be used as a flat platform. For the trailers, tarpaulins are available with a welded frame with the height of 170 and 200 mm from the floor.

Trailer detail
KONOS_1.png

KONOS

KONOS is a universal container lift offered by VEZEKO in cooperation with CHARVÁT CTS. The stretching of the container is independent, controlled by an electro-hydraulic pump with a remote wireless controller. The KONOS trailer is produced in two versions, a shorter one with two axles and a longer one with three axles. The frame of the stretching mechanism is fully welded with surface treatment - painted in RAL 7015. In addition to standard stretching, the container can be folded back after locking. The variety of containers can be chosen by the customer according to his own needs. The offer includes standard tub and flatbed containers, but it is possible to offer containers as well as cabinets.

Trailer detail
TRIP_1.png

TRIP

Robust single-axle or double-axle trailers, always braked, with wheels under the loading surface. The trailers can be tilted to three sides with the use of a manual hydraulic pump; on request, the trailer can also be equipped with an electric hydraulic set. The side plates are removable and made of anodized aluminium profiles; the rear face plate is tiltable in a combined way. The floor is made of 3 mm galvanized metal sheets. The trailers can be fitted with a wire mesh structure, aluminium ramps, or extended side plates. The standard equipment of all the types contains a support wheel, supporting jack legs, eight anchoring lugs, and blocking plastic chocks. After a minor adaptation, the trailers can be connected to a tractor, to use its hydraulic circuit for tilting.

Trailer detail
KA-R_1.png

KA-R

Single-axle or double-axle trailers, always braked, with wheels under the loading surface, which is accessible from all sides. The trailer is tiltable backwards with the use of a manual hydraulic pump; on request, the trailer can also be equipped with an electric hydraulic set. Removable side plates are made of low-weight anodized aluminium profiles. The floor is made of water-resistant anti-slip plywood. The wide range of accessories comprises a wire mesh structure, extended side plates, and tarpaulins with a frame. As standard the trailers are equipped with a support wheel, four anchoring lugs, blocking plastic chocks, and supports of the front face plate.

Trailer detail
IMOLA S_1.png

IMOLA S

Two-axle car transporter foldable using hydraulic cylinders. On the floor there are two running tracks made of profiled galvanized sheet metal, the other parts of the frame are steel with a hot-dip galvanizing surface treatment. The trailer includes fixed ramps with a length of 677 mm. By folding the trailer, an approach angle of 11.5° is achieved with 195/55 R 10 wheels (IMOLA S 27.xx) and 13° with 195/50 R 13C wheels (IMOLA S 35.47). The trailer is equipped as standard with a spreader bar, hand winch, support wheel and spare wheel. The central filling of the floor can be solved with waterproof plywood.

Trailer detail
Need some advice?